Niin, moikka kaikki! En oo pitkään aikaan kirjoitellu. Syynä se että kone on alkanut temppuilla ihan upeasti. Kirjotin ihan mahtavan siistin postauksen teille ja kuvannu siihen kylkeen videoo, mut stup, koneen näyttö menee valkoiseksi ja suoraansanottuna mun kirjotus ja uusimmat kuvat jotka olin lisännyt konelle katosivat. Ei sitten vielä ainakaaan sitä videoa. Siis oli myös mun synttäritkin ja lahjaksi tuli kukkia, sukalaata ja rahaa. Sain noin 200 euroa. Mutta mitä sillä ostin, siihen vähän myöhemmin. No okei, miksei sitten samantien... Ostin kahdellasadalla eurollani playstation3 superslimin, ja olen kyllä tyytyväinen, mutta konsolin tilavuus häiritsee. Vaivaiset 12gb, mitä mietin kun ostin tuon konsolin, miksi en ostanut isompaa. Noh, ainahan siihen saa ostettua lisämuistin johon säästän tällähetkellä. Olen kyllä huomannut itsessäni valtavan typerän piirteen... Kun tajuan että haluan jotain ja minulla sattuu olemaan siihen varaa, haluan sen heti... Olen oikeasti kuin lapsi joka näkee myrkytetyn tikkarin mutta se näyttää normaalilta ja se se lapsi söi sen, ja jos se penska ikina siintä selviää, se miettii miksi vitussa söin sen tikkarin. Mutta anyway, mulla on pleikka ja vaikka siinä olisi tilaa 1gb, olisin siintä ylpeämpi kuin mun entisestä wiistä. Tulipas vitun pitkä ja tylsä jaarittelu tosta pleikasta.... Pakko vielä mainita että elämääni kuuluu tällä hetkellä vain nhl14. Oikeasti tuntuu että olisi joku 5-vuotias ja joku uusilelu heh..

2_156586-806x621-normal.jpg1535623_419117424885676_641487538_n-normPittsburgh%2520Penguins%2520Reebok%2520F