Oon tositoisi pahoillani siintä että en ole päässyt postailemaan ties kuinka pitkään aikaan.Loppuloma meni siis Lapissa... Taas. Tiedän. Tarkoitukseni oli postailla lentokoneesta käsin, mutta koneen wifi oli jotenkin epäkunnossa. Voin myös tosiaan lopettaa kaiken muun syyttämisen ja myöntää että mulla on ollut inspis tosikauan kadoksissa. Epäilen että se on nytkin, mutta jotain mun on tänne laitettava, koska muuten koko maailman kansa luulisi, että olen totaalisen nössö, ja lopettanut koko bittiavaruudessa toimivan "Päiväkirjani". Eli paluu arkeen, eli koulunpenkille opiskelujen peräänkin tapahtui taas normaalisti, kuin joka syksy. Koeviikot puskee, mut no can do. Selvittykkin niistä on ihan kiitetyin numeroin. Aika huisin nopeesti tää aika vaan kiitää ohi, kelatkaa olin jostain kattovinani, että jouluun on kutakuinkin 80 päivää. Nytkin huomaa, jo syksyn ja lokakelien alun tulleen, kun lähden kaupungille dallaamaan ja vaaleanpunaiset conversesi ovat aivan ruskeat. No ehkä ei nyt yltäpäältä ruskeat, mutta kumminkin. Ensiviikonkin saa vetää chillisti, Ruotsissa tai jossakin muussa kivassa mestassa, sitä ei koskaan tiedä. Juttelin juuri yhen uuden tuttavuuteni kanssa koulussa, mihin hän on menossa syyslomaa viettämään. Sain vastauksesi jotain todella siistin kuuloista. Karibianmerenristeily. Sillä noin kotikyläni kokoisella risteijällä (joka on muuten rakenettu suomessa). Kelpaisi kyllä mullekkin, Ruotsi on kyllä todellakin niin nähty paikka, mutta ei siinä syyslomalla kyllä meitsi ainakaan kerkeisi karbianmerelle ja takaisin. Ehkä siinä täytyisi ottaa jonkunmonen lisalomapäivä? Jotenkin tuntuu hassulta, kun olen aina lähtenyt jo kolmenvuoden ajan Helsinkiin katsomaan Hifkin peliä, mutta päätin säästää sen kevätpuolelle ja lähteä nyt siis ulkomaille. Viimevuonna, olin katsomassa HIFK - Jokerit peliä nordiksella. Se oli upee kokemus koska asun niin landella, niin en todellakaan pääse kovin usein paikalliskamppailuja katselemaan. Ja nyt en oikeastaan ollenkaan. Alan väsyä liikaa, ja kirjaimet alkaa pomppimaan paikoiltaan. Olis visssiin aika jo lopettaa. Natinati